Servicii

Ce facem pentru companiile private

  • consultanta in sectorul cultural si artistic din Romania: festivaluri, evenimente, organizatii, initiative independente
  • managementul portofoliului artistic
  • configurarea celor mai bune solutii de sponsorizare
  • managementul sponsorizarii in cadrul evenimentelor/organizatiilor culturale
  • monitorizarea si evaluarea sponsorizarii culturale
  • solutii de comunicare interna si externa pentru angajatii, partenerii sau clientii companiei prin evenimente culturale
  • managementul ospitalitatii: acces la evenimente culturale pentru angajatii, partenerii sau clientii companiei
  • solutii de customer retention prin produse si evenimente culturale

Ce facem pentru cultura

  • stabilirea si structurarea bugetului de sponsorizare
  • identificarea oportunitatilor de asociere, comunicare si activare pentru sponsori
  • consultanta in comunicarea sponsorizarii culturale: identificarea celor mai bune solutii in functie de profilul si domeniul de activitate al companiilor
  • construirea ofertelor de sponsorizare: redactarea prezentarilor, identificarea companiilor potential interesate
  • contactarea sponsorilor si negocierea contractelor
  • managementul activitatii de sponsorizare
  • managementul ospitalitatii
  • relationship management

Beneficiile sponsorizarii culturale

  • consolidarea reputatiei
  • diferentiere pe piata prin parteneriate creative
  • asociere cu valori pozitive
  • transfer de excelenta si performanta
  • oportunitate de comunicare
  • consistenta in comunicarea interna si externa
  • posibilitati variate de exploatare si declinare a parteneriatului cultural
  • intarirea relatiilor cu angajatii, colaboratorii si clientii companiei
  • context de ospitalitate
  • implicare activa in transformarea culturala a orasului si a tarii
  • investitie durabila
  • solutii creative de CSR prin proiecte culturale si artistice cu dimensiune educationala si sociala

Interesul crescut pentru sponsorizarea culturala are un potential ridicat atat pentru business, cat si pentru arte. Aceste activitati pot schimba brandingul sponsorizarii artelor de la un simbol al luxului si prestigiului la un instrument legitim de promovare cu obiective de business solide si cuantificabile pentru compania potrivita.

– Carl M. Sylvestre, Luiz Moutinho