Transilvania Gastronomica—Food Culture Festival

Anul acesta, „Transilvania Gastronomica — Food Culture Festival”, alaturi de Partnership for the Arts si Crestem Idei, isi propun sa aiba un ecou mai mare in randul comunitatilor culinare si non-culinare din Romania. Editia din 2016 debuteaza cu un experiment-pilot, respectiv derularea unei campanii digitale de crowdfunding a carei particularitate este data de dublarea sumei de catre companiile din mediul privat.

Astfel, reusim nu doar sa marim sansele de a strange suma propusa (9.200 EUR), ci si de a consolida un efort care are loc pe doua paliere diferite: finantatori individuali si reprezentanti din corporate. Faptul ca cei din urma dubleaza suma contribuie si intretin intreaga dinamica a unui astfel de exercitiu de crowdfunding, lucru care nu poate fi decat de bun augur.

Credem cu tarie ca gestionarea corecta a unui astfel de instrument poate sa aduca rezultate spectaculoase si implicit sa contribuie la implicarea sustinuta a celor de la Crestem Idei in vederea educarii publicului din RO cu privire la potentialul nemarginit al crowdfundingului. Mai mult, prin noul mecanism de dublare a sumei, companiile au sansa sa isi manifeste interesul fata de o initiativa in jurul careia exista deja o audienta activa.

Acest lucru poate functiona ca un barometru in ceea ce priveste preferintele unui anumit segment de public, astfel incat companiile sa estimeze cu mai multa cunostinta de cauza care sunt comunitatile cele mai vii si pe care vor sa le sustina, indiferent de forma in care o fac.

Suntem parte integranta din acest puzzle numit „Transilvania Gastronomica — Food Culture Festival” si suntem increzatori ca industriile creative si culturale pot beneficia din plin de pe urma unei campanii de crowdfunding bine gandita si bine povestita.

Va invitam sa va alaturati acestui demers si sa ne bucuram impreuna de mai mult
Gust Local.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *